czwartek, 13 kwietnia 2017

KOSMETYKI LAB ONE


Dzień dobry kochani! Ostatnio zaczęłam zwracać szczególną uwagę na pielęgnację swoich włosów. Muszę przyznać, że utrzymanie ich w przyzwoitej kondycji jest dla mnie ogromnym wyzwaniem. Ostatnio jednak znalazłam kosmetyki, którym udało się poskromić moją czuprynkę. Przedstawiam Wam odżywkę i serum firmy Lab One! 


Z racji tego, że moje włosy są rozjaśniane, szukałam czegoś, co solidnie by je nawilżyło oraz zapewniło im trwałość koloru. Skusiłam się zatem na odżywkę color protect. Już po pierwszym zastosowaniu zauważyłam efekty. Moje włosy, zwykle szorstkie i puszące się, stały się miękkie i łatwe w rozczesywaniu. Ponadto zapach odżywki bardzo przypadł mi do gustu :) 



Działanie odżywki świetnie uzupełnia serum z jedwabiem. Jestem pod wrażeniem jego działania - wspaniale wygładza, nawilża, oraz nadaje blasku. Zapach również jest tutaj zdecydowanym atutem. 


Kosmetyki te możecie znaleźć na stronie: www.lab1.com. Sklep ma w swojej ofercie także kosmetyki do twarzy i ciała, tak więc każdy znajdzie coś dla siebie :) Polecam z całego serca! 



4 komentarze:

  1. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawią mnie właśnie kosmetyki tej firmy jednak w kategorii pielęgnacji twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam zupełnie tych produktów :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/checkpregnancycom-czyli-wszystko-o.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze odżywki do włosów kolor, z kolei jedwab do włosów silk therapy mam i jestem z niego bardzo zadowolona. Bardzo ładnie pachnie, jest to zapach cytrusowy. Sprawia że włosy stają się miękkie, jedwabiste, pełne blasku i nie puszą się. Koniecznie muszę wypróbować serię produktów szampon + odżywka. Już teraz wiem, że będę mega zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń