sobota, 25 lutego 2017

Kosmetyczni ulubieńcy- barwa harmonii

Dzień dobry! Minęło sporo czasu od ostatniego posta, za co serdecznie Was przepraszam, jednak natłok zajęć (klasa maturalna do czegoś zobowiązuje) skutecznie pozbawił mnie jakiejkolwiek weny. Na szczęście znalazłam trochę czasu i chęci, aby wrócić do blogowania. Mam ostatnio głowę pełną pomysłów, chciałabym poszerzyć tematykę bloga (z początku miałam pisać tylko o modzie). Dzisiaj natomiast przychodzę do Was, moi ukochani czytelnicy, z nowościami pielęgnacyjnymi od firmy Barwa Siarkowa, które miałam okazję przetestować. Pierwszą zaletą tych produktów jest przecudowny zapach, naprawdę jestem oczarowana! W szczególności do gustu przypadły mi peelingi- modelujący i energetyzujący. Pierwszy z nich ma w sobie masło shea, olej kokosowy, olej bawełniany i słonecznikowy, a także ekstrakt z chili- składniki te skutecznie poradzą sobie z cellulitem :) Drugi natomiast wzbogacony jest o ogromną dawkę antyoksydantów oraz o witaminy A i E. Warto również wspomnieć o świetnych masłach do ciała- świetnie nawilżają i odżywiają skórę (cierpię na atopowe zapalenie skóry- nie lada wyzwanie dla produktów nawilżających). Dla osób z problemami skórnymi polecam także żel pod prysznic z zieloną oliwką. Nie zawiera parabenów, silikonów, konserwantów, barwników oraz składników pochodzenia zwierzęcego- produkt idealny! Zachęcam Was ogromnie do zapoznania się z produktami firmy Barwa, na pewno nie będziecie żałować.



1 komentarz: