środa, 26 października 2016

i love autumn

Cześć! Jesień jest chyba najbardziej znienawidzoną porą roku przez większość ludzi, jednak ja osobiście jestem jej fanką! W szczególności uwielbiam jesienne stylizacje, żaden okres w roku nie inspiruje mnie tak bardzo :) Dzisiaj postawiłam na klasyczną górę, którą przełamałam spódniczką rodem z lat dziewięćdziesiątych oraz srebrną torebką :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)







bluzka- stradivarius
buty- ccc
spódnica- hollister
torebka- parfois

23 komentarze:

  1. Też jestem fanką jesieni! Strasznie lubię ten klimat spadające liście i deszcz, taka pogoda mnie odpręża :D Śliczna stylizacja, bluzka jest niesamowita :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się sweterek, uwielbiam takie stylizacje! Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your outfit, it's amazing! The skirt is so cute and you look great. You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze :O <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety należę do tych, którzy jesieni nie lubią ale fakt, że jesienne stylizacje mają "to coś" w sobie. Twoja jest również cudowna ♥


    Pozdrawiam, AnotherNatt

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogh very cute style great coordinate
    x

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam jesień ze względu na kolory- w modzie, makijażu i na dworze. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie lubię jesieni ze względu na pogodę ale jesienne stylizacje bardzo mi się podobają :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to wszystko wygląda ;)
    Kocham bordo ;) Ciekawy kapelusz ;)
    Tez obserwuję kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne buty!
    Super zdjecia;>
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look ,super zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kapelusik. Pięknie w nim wyglądasz !
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluzka, ma piękny kolor który Ci pasuje ;)
    Również obserwuje i pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super torebka *.*
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka jest genialna! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś na moim blogu pojawiła się podobna spódnica! Cudownie! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń